Informatie rondom garantie & retour

 Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kofferprint. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

Let op veel van onze producten zijn op maat gepersonalieerd en vallen daarom buiten het retourrecht

 

 Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf    
 duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld. Let op:  
 Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

 

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  5. die snel kunnen bederven of verouderen;
  6. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  7. voor losse kranten en tijdschriften;
  8. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Garantie

SCHADE ONTSTAAN TIJDENS TRANSPORT

Uitgesloten van de garantie is schade die ontstaan is tijdens transport of tijdens uw reis. Indien de schade is ontstaan tijdens het transport op de luchthaven is dit uiteraard heel vervelend en dient u deze schade direct te melden bij de betrokken luchthaven. Hier dient u dan een PIR-formulier aan te vragen en binnen 7 dagen in te dienen. De airline is aansprakelijk voor de schade die is ontstaan tijdens het transport. In veel gevallen dekt uw reisverzekering ook deze schade.

 

GARANTIE

Is er sprake van een product- en fabricagefout en valt dit binnen de garantietermijn van twee jaar, dan kunt u zich met uw aankoopbewijs melden bij uw aankooppunt. Het aankooppunt heeft de mogelijkheden uw aanspraak op garantie snel af te handelen. Het aankoopbewijs is nodig om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Slijtage en oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van de garantie. Voor overige vragen over de garantie kunt u terecht bij onze veelgestelde vragen.

 

RESERVE ONDERDELEN

In sommige gevallen is het mogelijk om losse onderdelen, zoals een wieltje / cijferslotje / etc, direct bij bij ons te bestellen. Met dit aanvraagformulier kunnen wij uw aanvraag beoordelen en u informeren of wij het onderdeel beschikbaar hebben. Echter verzoeken wij u altijd eerst om zich te melden bij de luchthaven (bij schade tijdens het transport) of daaropvolgend bij uw aankooppunt.

 Identiteit ondernemer

Koffer Print
Snkermeer 20
1509 JN Zaanam
info@kofferprint.nl
0653287986
72003693
NL8589.38.388.B.01